Etykiety

Włóczki Warmii (91) inspiracje (33) czapka (31) sweter (27) rękawiczki (23) włóczka ręcznie farbowana (19) chusta (18) justa (18) lenka (17) inga (15) mirella (14) alize (10) kardigan (10) sweter koło (10) barbeczka (9) julia (9) szal (8) tunika (6) tweed (5) inne (4) bawełna (3) beata (3) ręcznie tkane (3) święta (3) Alinka (2) Rita (2) dywanik (2) len (2) lotta (2) mitenki (2) ponczo (2) shred (2) wycieczki (2) Sonia (1) Stella (1) Tosca (1) angora (1) baby supremo (1) camilla (1) dla dzieci (1) dla mężczyzny (1) do poczytania (1) eko (1) francesca (1) iwa (1) komin (1) komplet (1) lanagold (1) magretka (1) marianna (1) marika (1) samouczek (1) spódnica (1) szydełko (1) wlo (1)

wtorek, 15 października 2013

Barbeczka tęczowa

Od bardzo przemiłej Pani Anny dostałam zdjęcia rozpoczętego swetra z tęczowej Barbeczki.
Na zdjęciu widać układ kolorów, ścieg dżersejowy, wydajność  = 1 motek, druty nr 4,5 na żyłce, 270 oczek ( dziergane na okrągło). Od autorki wiem, że sweter przekuwa się w nowy projekt.


Mam nadzieję, że wkrótce dowiemy się, co ostatecznie powstanie z Barbeczki.

ps. U mnie na drutach żakardowe rękawiczki z 5 palcami, a u Was?
Pozdrawiam ciepło wszystkie dziewiarki z mglistego Olsztyna.

3 komentarze:

  1. Cudnie się kolorki prezentują , tez jestem ciekawa co wyjdzie - fajne czapy robisz , szal również piękny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, dzięki za miły komentarz na temat moich czapek. Ten lniany niebieski szal/ chusta to nie jest moje dzieło. Też pozdrawiam.
      Anna

      Usuń
  2. Świetne kolory - takie energetyczne! U mnie na drutach mitenki i Stone według Mao - kończę rękawy.
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń