Etykiety

Włóczki Warmii (91) inspiracje (33) czapka (31) sweter (27) rękawiczki (23) włóczka ręcznie farbowana (19) chusta (18) justa (18) lenka (17) inga (15) mirella (14) alize (10) kardigan (10) sweter koło (10) barbeczka (9) julia (9) szal (8) tunika (6) tweed (5) inne (4) bawełna (3) beata (3) ręcznie tkane (3) święta (3) Alinka (2) Rita (2) dywanik (2) len (2) lotta (2) mitenki (2) ponczo (2) shred (2) wycieczki (2) Sonia (1) Stella (1) Tosca (1) angora (1) baby supremo (1) camilla (1) dla dzieci (1) dla mężczyzny (1) do poczytania (1) eko (1) francesca (1) iwa (1) komin (1) komplet (1) lanagold (1) magretka (1) marianna (1) marika (1) samouczek (1) spódnica (1) szydełko (1) wlo (1)

piątek, 17 października 2014

Rękawiczki w pepitkę z Sonii

Z moich drutków zeszły kolejne rękawiczki ;) To moja ulubiona forma i dodatek konfekcyjny ;) Z pół motka Sonii w kolorze 1208 wyszła para zgrabnych damskich rękawiczek z pięcioma palcami. Druty 2,5 mm, choć z powodzeniem mogłam użyć 3mm. Włóczka jest mięciutka i dzięki dużej zawartości wełny (49%) też ciepła. Sama układa się w paski i "pepitkę". Chyba polubią się z moim płaszczykiem w grafitowo biała kratę ;) A na drutach kolejne rękawiczki (zaskoczyłam Was;), tym razem dla Synka, więc w wersji mini.

pozdrawiam Was druciarsko - Asia







14 komentarzy:

  1. Cudne!!! Podziwiam Cię za cierpliwość i precyzję. Nigdy nie odważyłam się dziergać rękawiczek, wydaje mi się, że jest to arcytrudne. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie! Nie jest to takie trudne, a rękawiczki robi się dość szybko, dają wiele możliwości i można spożytkować wszelkie pojedyncze kłębuszki ;) W razie czego chętnie pomogę!

      Usuń
  2. Asiu- rękawiczki są przepiękne. Szczerze Ci ich zazdroszczę:-). Pozdrawiam cieplutko. Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu ty robisz takie fajne czapki, że może jakąś wymiankę uskutecznimy?

      Usuń
    2. Asiu- jestem jak najbardziej za:-) Cokolwiek sobie zażyczysz:-) Ależ byłoby świetnie:-)

      Usuń
  3. Kolorowe rękawiczki, idealne na jesienne szarości :) Świetna włóczka, chodzi mi po głowie taka w odcieniach zieleni i jestem ciekawa, czy wyjdzie z niej coś na kształt moro :) Super robota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czy moro dokładnie, to nie wiem, ale taki fajny paskowy wzorek na pewno ;)

      Usuń
  4. Super :) zachwyciły mnie tak, że od razu kupiłam włóczkę ;) będę rękawiczkować i skarpetkować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Chętnie poczekam na rękawiczki w twoim wykonaniu. Sama jestem ciekawa jak układają się inne kolorki

      Usuń
  5. Przepiękne rekawiczki:))))pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie robiłam rękawiczek nawet dla siebie. Twoje są piękne i na pewno spodobają się w mroźne dni. Jak znajdę odpowiednią wełnę to może się skuszę.
    pozdrawiam cieplutko bo zimne wieczory i ranki coraz bliżej.
    http://drucikianusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności! Bardzo ciekawie się ta wełna układa!

    OdpowiedzUsuń