Etykiety

Włóczki Warmii (91) inspiracje (33) czapka (31) sweter (27) rękawiczki (23) włóczka ręcznie farbowana (19) chusta (18) justa (18) lenka (17) inga (15) mirella (14) alize (10) kardigan (10) sweter koło (10) barbeczka (9) julia (9) szal (8) tunika (6) tweed (5) inne (4) bawełna (3) beata (3) ręcznie tkane (3) święta (3) Alinka (2) Rita (2) dywanik (2) len (2) lotta (2) mitenki (2) ponczo (2) shred (2) wycieczki (2) Sonia (1) Stella (1) Tosca (1) angora (1) baby supremo (1) camilla (1) dla dzieci (1) dla mężczyzny (1) do poczytania (1) eko (1) francesca (1) iwa (1) komin (1) komplet (1) lanagold (1) magretka (1) marianna (1) marika (1) samouczek (1) spódnica (1) szydełko (1) wlo (1)

środa, 30 listopada 2016

Ponczo olbrzym

Na ponczo miałam ochotę od dłuższego czasu, ale nie znalazłam wzoru, który naprawdę by mi się spodobał. W oko wpadł mi projekt z ostatniej Sabriny: ponczo na bazie koła, z cieniowanej melanżowej włóczki, z pięknym ażurem, szydełkowanymi wstawkami i warkoczami. Czego chcieć więcej - projekt idealny! A że w sklepie mam idealną włóczkę na ten projekt - Marika, szybko trafiła na druty:) Koło rosło i rosło, karmiąc się kolejnymi metrami włóczki. Po zszyciu całości wyszło mi duże, cieple i obszerne otulisko - kocyk :) Zostało już zabrane na włóczęgę po lasach i polach, gdzie okazało się, że grzeje i szczelnie otula. Na ponczo poszło niecałe 500 g włóczki na drutach nr 3,5 mm. Włóczka bardzo mi pasuje: piękne przejścia koloru, subtelna tonacja i świetne blokowanie mimo 50% zawartości akrylu. Na pewno jeszcze do niej wrócę

No i obszerna relacja zdjęciowa:
















15 komentarzy:

  1. Ponczo może i duże, ale widać, że dobrze się układa i nie jest grube :) Dobrze, że wybrałaś akurat ten kolor Mariki, bo bardzo ci w nim do twarzy, poza tym, chyba do twoich czapek pasuje ;) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne! Świetnie układają się kolory ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjnie się prezentuje ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Superowe i bardzo ładna sesja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne i oryginalne ponczo! Śliczne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezentuje się bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ponczo - mandala. To moje pierwsze skojarzenie. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne ponczo Asiu. Piekne kolory i bardzo ciekawy pomysł. Wyglądasz znakomicie. Usciski:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też wpadło mi w oko w Sabrinie. Uważam, że kolorystka Twojego jest ciekawsza niż oryginału. Szkoda, że jestem za leniwa na taaaakie wielkie projekty;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ piękne :))) Wygląda wspaniale, jak mandala :))) Cudowne przejścia kolorów i czapka pasuje jak ulał :))) Jestem zauroczona :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne ponczo, w pięknym kolorze. Ale się napracowałaś. Brawo Asiu!
    Pozdrawiam ciepło, Marta

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatniej Sabriny nie oglądałam, a Twoje ponczo podoba mi się bardzo i kolorki piękne dobrałaś; do twarzy Ci w nich.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń