Etykiety

Włóczki Warmii (91) inspiracje (33) czapka (31) sweter (27) rękawiczki (23) włóczka ręcznie farbowana (19) chusta (18) justa (18) lenka (17) inga (15) mirella (14) alize (10) kardigan (10) sweter koło (10) barbeczka (9) julia (9) szal (8) tunika (6) tweed (5) inne (4) bawełna (3) beata (3) ręcznie tkane (3) święta (3) Alinka (2) Rita (2) dywanik (2) len (2) lotta (2) mitenki (2) ponczo (2) shred (2) wycieczki (2) Sonia (1) Stella (1) Tosca (1) angora (1) baby supremo (1) camilla (1) dla dzieci (1) dla mężczyzny (1) do poczytania (1) eko (1) francesca (1) iwa (1) komin (1) komplet (1) lanagold (1) magretka (1) marianna (1) marika (1) samouczek (1) spódnica (1) szydełko (1) wlo (1)

wtorek, 18 lipca 2017

Lniana tunika

Tę lnianą tuniczkę wykonałam już dawno. Dopiero teraz doczekała się zdjęć. Jest to kolejna wariacja na temat wzoru Sugar Maple tym razem w zieleniach wykonana z podwójnej Lenki. Nosi się cudnie, tylko brakuje tych słonecznych dni. Już nie pamiętam tak mokrego lipca. W związku z tym mam już w zanadrzu kolejny projekt - tym razem cieplejszy i już jesienny :)











12 komentarzy:

  1. Tunika piękna, no i te zielenie. Cudo. Urocze zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zdjęcia jak zwykle dzięki małżowskiemu oku😊

      Usuń
  2. Już podziwiałam na Dzianej Bandzie , ale tu widzę więcej pięknych zdjęć :) Mam pytanie, na jakich drutach robiłaś ? bo mam Lenkę i zastanawiam się na czym ją przerobić .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam czy były to 3 czy 3.5, ale na pewno któreś z nich

      Usuń
  3. Świetna tunika! Bardzo ci dobrze w tych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kształt:) Muszę kiedyś coś takiego zrobić:) A len mocno się wyciągnął? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz w tej tunice - pasuje Ci ten fason. Kolorki bajeczne - piękne ombre :) U mnie powoli, powoli kończę Lenkę. Brakujący motek przyszedł więc trzeba się spieszyć ;)
    Pozdrawiam ciepło, Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Ci Asiu w tych kolorach. Tunika śliczna. Goraco pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna tunika.. Zakochałam się w niej, na żywo jest jeszcze cudniejsza...

    OdpowiedzUsuń