Etykiety

Włóczki Warmii (91) inspiracje (33) czapka (31) sweter (27) rękawiczki (23) włóczka ręcznie farbowana (19) chusta (18) justa (18) lenka (17) inga (15) mirella (14) alize (10) kardigan (10) sweter koło (10) barbeczka (9) julia (9) szal (8) tunika (6) tweed (5) inne (4) bawełna (3) beata (3) ręcznie tkane (3) święta (3) Alinka (2) Rita (2) dywanik (2) len (2) lotta (2) mitenki (2) ponczo (2) shred (2) wycieczki (2) Sonia (1) Stella (1) Tosca (1) angora (1) baby supremo (1) camilla (1) dla dzieci (1) dla mężczyzny (1) do poczytania (1) eko (1) francesca (1) iwa (1) komin (1) komplet (1) lanagold (1) magretka (1) marianna (1) marika (1) samouczek (1) spódnica (1) szydełko (1) wlo (1)

sobota, 21 września 2013

O Barbeczce i Juście słów kilka...

Dostaliśmy kolejną opinie i zdjęcia wyrobów z Justy i Barbeczki ;)
Pani Anna przysłała nam zdjęcia cudnej żakardowej czapki z Justy 003

CZAPKA żakardowa damska - Justa 003- melanż + alpaca blady róż. Druty 3,5 na żyłce.




Rozpoczęty sweter - Barbeczka 20- Tęczowa, druty 4,5. Tu się trochę zejdzie.... więc na efekt finalny trzeba poczekać. Miałam dylemat co do rozmiaru drutów, zrobiłam próbkę na 3,5 oraz 4,5 i nie mogłam się zdecydować, kontynuuję na 4,5, zobaczymy czy decyzja była słuszna.
Obie wełny w mojej ocenie są dobrej jakości. Motki fajnie nawinięte, Barbeczka - kolory ogniste, bardzo energetyczne, Justa - piękne pastele.  Wełna w palcach przyprawia o dreszcz rozkoszy zwłaszcza Justa. Przyjemnie się dzierga, a robota nie nudna, bo z każdym okrążeniem nowe kolory. Jestem zadowolona z zakupu.
 P.S. Jak założę na plecy podzielę się opinią na temat dzianiny po praniu i o " dreszczu rozkoszy" na moich plecach ;)
Pani Aniu dziękujemy za ocenę i czekamy na ukończony sweter.

2 komentarze:

  1. Właśnie dotarła do mnie paczka z moim zamówieniem. W paczce Justa, bajkowe kolory. Brakuje mi czasu i pary zapasowych rąk do dziergania. Bardzo się cieszę, że odkryłam Wasz sklep, w którym oferujecie głównie produkty naturalne. Pozdrawiam. Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń