Etykiety

Włóczki Warmii (91) inspiracje (33) czapka (31) sweter (27) rękawiczki (23) włóczka ręcznie farbowana (19) chusta (18) justa (18) lenka (17) inga (15) mirella (14) alize (10) kardigan (10) sweter koło (10) barbeczka (9) julia (9) szal (8) tunika (6) tweed (5) inne (4) bawełna (3) beata (3) ręcznie tkane (3) święta (3) Alinka (2) Rita (2) dywanik (2) len (2) lotta (2) mitenki (2) ponczo (2) shred (2) wycieczki (2) Sonia (1) Stella (1) Tosca (1) angora (1) baby supremo (1) camilla (1) dla dzieci (1) dla mężczyzny (1) do poczytania (1) eko (1) francesca (1) iwa (1) komin (1) komplet (1) lanagold (1) magretka (1) marianna (1) marika (1) samouczek (1) spódnica (1) szydełko (1) wlo (1)

poniedziałek, 30 grudnia 2013

Tunika z Justy

Pani Anna wydziergała piękną, ciepła tunikę z Justy w kolorze 011. Według mnie idealnie wpisuje się w zimową aurę, choć śniegu brak. Dziękuje za zdjęcia.

"JUSTA  011 melanż szaro-różowy TUNIKA dziergana w jednym kawałku od dołu do szyi bezszwowo. Druty 2,5 na żyłce.

JUSTA świetnie się przerabia i znakomicie pruje , po praniu trochę mięknie i mnie osobiście nie gryzie.  Wyrób jest mięsisty, " plastyczny" i ciepły.
 
Trochę mi się zeszło, biorąc pod uwagę, że dziergałam i prułam - 4 x rękawy i 2 x popiersie od pach do szyi ( cena wrodzonej niechęci do rozliczania oczek ). 
Luźny krój " bombki", mimo poprzecznych pasów ukrywa wszystkie niedoskonałości figury. Na razie prezentuję ją na kinkiecie."
 
 

1 komentarz:

  1. Tunika śliczna. Za życzenia dziękuję. Twórczego Nowego Roku życzę i ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń