Etykiety

Włóczki Warmii (91) inspiracje (33) czapka (31) sweter (27) rękawiczki (23) włóczka ręcznie farbowana (19) chusta (18) justa (18) lenka (17) inga (15) mirella (14) alize (10) kardigan (10) sweter koło (10) barbeczka (9) julia (9) szal (8) tunika (6) tweed (5) inne (4) bawełna (3) beata (3) ręcznie tkane (3) święta (3) Alinka (2) Rita (2) dywanik (2) len (2) lotta (2) mitenki (2) ponczo (2) shred (2) wycieczki (2) Sonia (1) Stella (1) Tosca (1) angora (1) baby supremo (1) camilla (1) dla dzieci (1) dla mężczyzny (1) do poczytania (1) eko (1) francesca (1) iwa (1) komin (1) komplet (1) lanagold (1) magretka (1) marianna (1) marika (1) samouczek (1) spódnica (1) szydełko (1) wlo (1)

środa, 30 kwietnia 2014

Ogoniasty z Lenki

Witam Was prawie majowo. Pogoda za oknem wspaniała i nasze Klientki chwyciły już za letnie nitki.
Pani Gabriela przysłała mi kilka zdjęć swojego ogoniastego wykonanego z Lenki. Wygląda wspaniale, jest taki lekki i zwiewny. Jeśli macie ochotę na więcej gorąco zapraszam Was na blog autorki: gabidrut.blogspot.com.

"Na mój fioletowy sweterek zużyłam 31 dag cudownego lnu kupionego w Włóczkach Warmii: Lenka jest cudowna, wydajna, bardzo dobrze się z niej robi na bambusowych drutkach. Kolory oszałamiające. Po raz pierwszy dziergałam z lnu, użyłam drutków nr 3., mimo cienkich drutów przybywa dość szybko. Robiąc ten sweterek brałam udział w omawianym już tutaj wspólnym dzierganiu ogoniastych sweterków na blogu WYDZIERGANE u Kasi. Kasia podała świetny i bardzo czytelny opis jak taki sweterek wykonać. Przystępny 
sposób podejścia do tematu nie sprawi trudności nawet początkującej dziewiarce. Lenki nawet nie trzeba blokować żeby uzyskać świetny efekt w gotowym sweterku. Wystarczy potraktować go żelazkiem pod parą. Po więcej zdjęć zapraszam na mojego bloga : gabidrut.blogspot.com. Na pewno sięgnę po kolejną lenkę do Waszego sklepiku. Pozdrawiam druciarsko."


Zdjęcia przed i po wyprasowaniu oraz początki pracy nad ogoniastymi sweterkami, drugi z silk alpaki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz