Etykiety

Włóczki Warmii (91) inspiracje (33) czapka (31) sweter (27) rękawiczki (23) włóczka ręcznie farbowana (19) chusta (18) justa (18) lenka (17) inga (15) mirella (14) alize (10) kardigan (10) sweter koło (10) barbeczka (9) julia (9) szal (8) tunika (6) tweed (5) inne (4) bawełna (3) beata (3) ręcznie tkane (3) święta (3) Alinka (2) Rita (2) dywanik (2) len (2) lotta (2) mitenki (2) ponczo (2) shred (2) wycieczki (2) Sonia (1) Stella (1) Tosca (1) angora (1) baby supremo (1) camilla (1) dla dzieci (1) dla mężczyzny (1) do poczytania (1) eko (1) francesca (1) iwa (1) komin (1) komplet (1) lanagold (1) magretka (1) marianna (1) marika (1) samouczek (1) spódnica (1) szydełko (1) wlo (1)

poniedziałek, 12 października 2015

Czapkowy szał

Nie wiem. co się stało. Nie robię za często czapek. Rękawiczki to co innego :) Ale dopadł mnie szał czapkowy. Mam już trzecią na warsztacie, a 4 ukończone. Fajna zabawa - robi się szybko, można machnąć w jeden wieczór, wykorzystać wszystkie cudaczne pojedyncze motki i jakie pole do popisu.
Przedstawiam Wam Hermiona Hat w wersji turkusowo-zielonej. Wzór wdzięczny, choć nieco przerobiony. Czapkę wykonałam z 50 g skarpetkowej Beaty na drutach 3,5. (ściągacz 3).

 










Spróbuję też powtórzyć czapkę ale z cieńszej nitki. Te drobne warkoczyki z ażurkiem powinny ładnie się ułożyć.
Pozdrawiam Was ze słonecznego, choć zimnego Olsztyna i przesyłam buziaki Asia

12 komentarzy:

  1. podziwialam juz na FB- sliczna czapa! tez mam ja na mojej liscie " to do" ;) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna czapka - cudne kolory i fantastyczny wzór :-) Bardzo mi się podoba.
    Rewelacyjnie w niej wyglądasz :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Bardzo ładny wzór i mój ulubiony kolor włóczki :) No i perfekcyjne wykonanie! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu, czapka bajeczna. Kolory dodają jej dodatkowych walorów. Świetny wzór i bardzo Ci do twarzy w Hermionie. Zamierzam coś takiego wydziergać z Twojej fioletowej Julii, która właśnie do mnie dotarła. Kolor boski!!!!Twoje farbowanki są cudne! A z Twojej Beaty wyłudzonej od Joli robię taką czapeczkę: http://www.ravelry.com/patterns/library/foliage-hat-2.
    Pozdrawiam z zaśnieżonej Małopolski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na twoją wersję czapki. Wzorek bardzo fajny wynalazłaś i już dodany do biblioteki :) pozdrawiam Asia

      Usuń
  5. Hermiona to super wzór. Mojej córeczce zrobiłam jeszcze do kompletu nogawki. Nie mogę się tylko zmobilizować do fotek. Co do Twojej czapki - piękny kolor. Asiu, powiem tak (a raczej napiszę) - ładnemu we wszystkim ładnie :)
    Pozdrawiam ciepło, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marta. Twoje ostatnia bambusowa chusta oszołomiła mnie kolorem! I Ty i zdjęcia piękne!

      Usuń